Vrei sa sti ?

Posted by Denisa under

Mi s-a intamplat de multe ori sa aud intrebarea si de cele mai multe ori din gura prietenelor mele.M-am gandit la fiecare etapa a maturitatii mele si la fiece etapa sa o percep diferit.


''Vrei sa sti adevarul?Sa iti zic ca o pritena buna ce iti sunt sau preferi sa nu sti?'' La 20 de ani in dorinta de a-mi inegri sufletul,de a-mi face rau mie insami ceream detalii,vroiam sa stiu tot...Nu urma decat un val de suferinta,dezamagire,neincredere in sine si in celalalt....


Pe la 25 deja intrebarea imi crea fiori.''Ea stie ceva.'' ''vreau sa stiu?''si in mintea mea incoltea intrebarea si o lupta cu mine insami.Dar tot vroiam sa stiu.




''Ce nu sti nu-ti face rau!''Aud adesea in jurul meu...si acum cand deja ma consider femeie....nu vreau sa stiu.Poate ca e gresit,poate ca e temere,poate ca noi aceia care nu vrem sa stim suntem condamnati, dar lasati-ma sa traiesc cu sufletul linistit si curat si sa iau deciziile fara sa stiu.Caci acum am intuitia si desteptaciunea femeii care nu vrea sa stie pentru ca ea simte,pentru ca ea intuieste si pentru ca poate pune punct fara confirmari...doar pentru ca stie nu pentru ca i-a zis cineva...

0 Comentarii: