Crezi in vise ?

Posted by Denisa under
Credeti in vise?Visele de noapte cu viata lor proprie,vise in care alergi ca un nebun sau esti mai stiu eu ce erou...In care ai un curaj nebanuit sau din contra esti foarte vulnerabil?


Ani intregi am fost urmarita de vise.De mica o intrebam pe bunica-mea ce semnificatie au....poate ea mi-a si insuflat lucrul acesta.Adolescenta fiind aproape ca imi ghidam viata dupa ele.Daca visam frumos starea mea de spirit era una buna si toata ziua eram o fericita,o persoana placuta a carei companie o cauti,daca in schimb visam ceva urat in mintea mea se infiripa sentimentul ca visul se va implini,de parca ma avertiza "urmeaza zile grele".iar eu eram in asteptare.Intr-adevar m-au chinuit visele,au fost ca un barometru care imi ghida spiritul..


Am descoperit cu uimire insa,in timp,ca intotdeuna visele imi spun o poveste...Despre mine,despre starile mele de spirit,despre frica mea interioara sau despre lucruri bune ce urmeaza sa mi se intample...


Asa ca...cu voia voastra sau nu...inca sunt sub magia viselor...
Voi ce parere aveti?

0 Comentarii: